.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان نمایشگاه توانمندیهای ایران در تاشکند

نمایشگاه توانمندیهای جمهوری اسلامی در ازبکستان شامگاه جمعه کار خود را در اکسپوی شهر تاشکند پایان داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند، نمایشگاه توانمندیهای تجاری اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با محوریت مازندران در محل دائمی نمایشگاه اکسپو تاشکند به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه 37 غرفه متعلق به اتحادیه صادرکنندگان مازندران، 22 غرفه مربوط به شرکتهای تعاونی استان و 11 شرکت از اتاقهای تعاون کشور حضور داشتند.
مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران در تاشکند با حضور کشاورز زاده سفیر ایران در ازبکستان و ولی الله فرزانه معاون برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار شد.

در این نمایشگاه توانمندیهای اقتصادی و تجاری کشورهای بلاروس، ایتالیا، قزاقستان، کانادا، قرقیزستان، لیختن اشتاین، امارات، روسیه، ترکیه، ازبکستان، اوکراین، سریلانکا، هلند، نیوزلند، آلمان، فرانسه، انگلیس نیز به نمایش گذاشته شد.

جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه با حضور 70 شرکت توانسته 75 درصد فضای نمایشگاهی اکسپوی ازبکستان را به خود اختصاص دهد.

دیدار هیئت رئیسه اعزامی به نمایشگاه تاشکند و دیدار تجار ایرانی و مازندرانی با سفیر ایران در ازبکستان و برگزاری نشست چهره به چهره مسئولان اتاق های بازرگانی مازندران و ازبکستان، نشستهای تخصصی و مناظره مسئولان بخشهای مختلف صنعتی، تولیدی مازندران با تجار ازبکی از برنامه های حواشی سفر هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به تاشکند بوده است.

هیئت اعزامی اقتصادی تجاری جمهوری اسلامی ایران قرار است طی روزهای شنبه و یکشنبه سوم و چهارم مهر ماه بازدیدی از مراکز فرهنگی و تجاری در سمرقند و بخارا داشته و غروب دوشنبه پنج مهرماه از طریق پرواز چارتر هواپیمایی ایران ایرتورز تاشکند را به مقصد فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری ترک کنند.

حسین قربانی نماینده خبرگزاری مهر در مازندران و جوادی خبرنگار روزنامه محلی فجرخزر مازندران در قالب گروه خبری این هیئت اعزامی را همراهی می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.